دوشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۹۰

این روزها‏

یک.‏ استادم میل زد که تا 24 بهمن بیشتر ایران نیست و در صورتی که دفاع نکنم اخراج خواهم شد،‏ هیچ استرسی نداشتم چون سر پروژه کارشناسی هم این اتفاق افتاده بود و اخراج نشده بودم.‏ اما باعث شد تمام طول هفته گذشته در حال دویدن بین دانشکده‌ها و ساختمون‌های مختلف و همچنین از دانشگاهی به دانشگاه دیگه باشم و چهارشنبه عصر از بس خسته بودم تقریبا مردم...‏

دو.‏ تمام تلاشم رو کردم کل هفته رو تو دو سه روز آخر هفته جبران کنم و تونستم.‏ دو شب پیاپی یه سفر کوچولو و هربار با پخش کنسرت معروف ابی و همراهی باهاش در کل مسیر لذتبخش بود.‏ در ضمن دیدن هیوگو سه بعدی در سینمای وطنی با صف چند ساعتش هم خوب و راضی کننده بود.‏

سه.‏ شروع این هفته هم مثل هفته قبل سخت درگیرانه بود و سرم بسیار گرم امضاهای اساتید و مقامات اموزشی شد و الانی که باید برای ارائه پایان نامه، ساخت پاورپوینت رو شروع کنم  خسته تر از این حرفهام...‏

چهار.‏ شاید بتونم آخر هفته دیگه هم جبران کنم این هفته سخت رو!‏ البته این امر در صورت برقرار شدن سفر و رفتن من امکان پذیر می‌شه!‏

پنج.‏ بهتره تنبلی نکنم و برم شروع کنم ساخت پاورپوینت رو تا فردا مجبور نباشم شب دفاعم تا صبح بیدار بمونم‏

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر